Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że obserwowaliśmy dziś utrudnienia z realizacją połączeń, które zostały rozwiązane o godzinie 9:05. Utrudnienia były spowodowane nieprawidłowym profilem ruchu, jaki został wpuszczony do naszej sieci przez naszego Partnera. Po stronie LoVo wprowadziliśmy dodatkowe zabezpieczenia, aby uniknąć w przyszłości podobnych sytuacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Posted Sep 19, 2022 - 12:13 CEST
Monitoring
Szanowni Państwo, Pragniemy poinformować, że połączenia są już realizowane prawidłowo. O przyczynie awarii poinformujemy Państwa jak tylko problem zostanie przez nas zbadany.
Posted Sep 19, 2022 - 09:17 CEST
Identified
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że obecnie występują problemy z realizacją połączeń w sieci LoVo. Pragniemy Państwa zapewnić, że dokładamy wszelkich starań by czas związany z wyeliminowaniem trudności był jak najkrótszy. O usunięciu awarii powiadomimy Państwa w osobnej wiadomości. Przepraszamy za niedogodności.
Posted Sep 19, 2022 - 09:02 CEST
This incident affected: Platforma Hiperus C2C, Platforma Hiperus C5, LoVo Teams VOICE, and LOVOX.