Utrudnienia w realizacji połączeń w sieci LoVo
Incident Report for LoVo
Resolved
Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że zgodnie z otrzymaną informacją, operator ORANGE rozwiązał problem w swojej sieci około godziny 13.00. Obecnie połączenia do sieci LOVO z ORANGE są realizowane poprawnie, co potwierdziliśmy naszymi testami.
Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.
Posted Sep 09, 2019 - 14:34 CEST
Update
Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że od godziny 12.00 obserwujemy skuteczne połączenia z sieci ORANGE na część numeracji LOVO i Partnerów. Część numeracji może być już dostępna, jednak nadal nie otrzymaliśmy jeszcze potwierdzenia ze strony ORANGE.
Będziemy Państwa nadal informować na bieżąco o statusie zgłoszenia.
Posted Sep 09, 2019 - 13:41 CEST
Update
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że ORANGE potwierdza występowanie problemu i prowadzi prace nad jak najszybszym rozwiązaniem.
Będziemy Państwa informować na bieżąco o statusie sprawy.
Posted Sep 09, 2019 - 11:03 CEST
Identified
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że obecnie mogą występować problemy z realizacją połączeń z ORANGE do sieci LoVo. Pragniemy Państwa zapewnić, że dokładamy wszelkich starań by czas związany z wyeliminowaniem trudności był jak najkrótszy. O usunięciu awarii powiadomimy Państwa w osobnej wiadomości. Przepraszamy za niedogodności.
Posted Sep 09, 2019 - 10:14 CEST
This incident affected: Platforma Hiperus C2C, Platforma Hiperus C5, and LOVOX.